Langkau ke kandungan utama
Langkau ke senarai produk

Storan & penyusun atur kanak-kanak

Kita mungkin mahukan mereka kekal kecil, tetapi kanak-kanak tetap akan membesar - dengan pantas! Kami percaya storan kanak-kanak turut mengikuti tumbesaran mereka. Storan kanak-kanak kami dibuat agar boleh digunakan selama bertahun-tahun dengan almari pakaian yang mempunyai rel yang boleh dilaraskan dan storan mainan dengan kotak untuk menyimpan mainan mereka, serta almari berlaci sebagai perabot tambahan.

Kotak yang comel untuk menyimpan barang-barang kegemaran mereka

Bilik kanak-kanak boleh menjadi sangat bersepah. Simpan mainan dan barang-barang berselerak supaya tidak kelihatan dengan kotak storan BARNDRĂ–M ini. 100% kitar semula serta dalam pelbagai saiz dengan motif dan nombor di sisinya, ia sesuai untuk menyimpan koleksi seperti batu, ranting dan serpihan plastik yang mereka jumpai di atas lantai.

Lihat semua kotak & bakul kanak-kanak
Tiga kotak BARNDRĂ–M berlainan saiz dengan motif ditindankan berlatarbelakangkan warna kuning terang.
Dua belas kotak BARNDRĂ–M beraneka warna dengan nombor ditindankan berlatarbelakangkan warna kuning.
Lihat semua kotak & bakul kanak-kanak

Masa untuk berkemas!

Jadikan pengemasan mudah dengan bakul STRANDSKATA yang mudah dibawa dan ringan ini serta unit peragaan buku FLISAT yang cukup rendah untuk anak anda mengambil buku mereka tanpa bantuan orang dewasa.

Lihat semua kotak & bakul kanak-kanak
Seorang budak sedang membawa bakul STRANDSKATA yang berisi haiwan mainan lembut. Di belakangnya terdapat rak buku dengan buku kanak-kanak.
Di ruang yang terang, rak buku FLISAT yang mengandungi buku kanak-kanak terletak di atas ambal rotan dekat dengan tepi sofa.
Lihat semua kotak & bakul kanak-kanak

Tempat yang menarik untuk menggantungkan barang-barang

Menggantungkan barang-barang mereka pada cangkuk yang rumit boleh menjadi sukar untuk kanak-kanak mengingatinya. Cangkuk BĂ„RFIS ini sangat mudah untuk tangan kecil menggantungkan barang-barang mereka. Hanya lekapkannya pada pintu dan cangkuk bulat yang menarik dan mudah digunakan menyediakan tempat yang sesuai untuk fon kepala, beg galas atau topi besbol kegemaran mereka.

Lihat semua cangkuk kanak-kanak
Beberapa cangkuk BĂ„RFIS dengan beg galas, fon kepala dan topi tergantung pada dinding berwarna biru gelap berlatarbelakangkan warna kuning.
Gambar dekat cangkuk BĂ„RFIS yang dibuat daripada kayu dengan rangka logam berwarna putih berlatarbelakangkan warna biru gelap.
Lihat semua cangkuk kanak-kanak